Egyéb Hírek Logisztika

Az ügyfelek időbeosztásához alkalmazkodik a TNT futárja

Még a kiszállítás előtt az interneten lehet jelezni, hogy mikor és hol a legalkalmasabb a küldemény átvétele

Nem kell többé hosszadalmas egyeztetésekbe bonyolódni, ha alkalmatlan időpontban érkezik a TNT Express futárja. A „myDelivery” elnevezésű felületen otthonról vagy az irodából kényelmesen beállítható, hogy hol és mikor alkalmas a küldemény átvétele. Mindez időt és energiát takarít meg mind az ügyfelek, mind pedig a világ egyik legnagyobb expressz szállítója számára.

A TNT Express új internet-alapú rendszere a napokban lett elérhető Magyarországon. A myDelivery szolgáltatással kényelmesebben és egyszerűbben intézhetik a TNT ügyfelei a kiszállítással kapcsolatos adminisztrációt. Az új rendszert az üzleti és magán ügyfelek egyaránt használhatják.

A magánszemélyeket még a kiszállítás előtt értesítik csomagjuk érkezéséről. Amennyiben nem felel meg nekik a kiszállítás ideje vagy helye, ezt könnyen megváltoztathatják a www.tnt.com/mydelivery oldalon akár éjjel is, nem kell a telefonos ügyfélszolgálatot hívni. Így jelentősen csökkenthető a sikertelenül kézbesített csomagok száma. A rendszer a módosításokról visszaigazoló e-mailt küld az ügyfél által megjelölt e-mail címre. Az üzleti ügyfelek is élvezhetik a rendszer kínálta előnyöket, azzal a különbséggel, hogy ők nem kapnak előre értesítést a csomag érkezéséről, mivel a kiszállítás munkaidőben történik.

Amennyiben mégis sikertelen a kézbesítés, a TNT futára értesítést hagy a helyszínen, amelyben tájékoztatja az ügyfelet a kézbesítés további menetéről és a „MyDelivery” elérhetőségéről is. Személyes átvételre is van lehetőség, Budapest mellett októbertől nyolc vidéki városban: Debrecenben, Győrött, Jászberényben, Komlón, Magyarszecsődön, Mindszenten, Miskolcon és Székesfehérváron.

Forrás: TNT
.

(Ezt a cikket 227 alkalommal tekintették meg.)

LEAVE A RESPONSE

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .