Továbbra is szupermárka a Scania
Idén már sorban a negyedik alkalommal részesült a Scania abban a kitüntetésben, hogy elnyerte a magyarországi Business Superbrands díjat.

Idén már sorban a negyedik alkalommal részesült a Scania abban a kitüntetésben, hogy elnyerte a magyarországi Business Superbrands díjat. Ezt az elismerő címet 2008 óta minden évben az üzleti szektorba (B2B) tartozó márkák legjobbjainak ítéli oda egy szakértői zsűri.

„Örömmel vettük át már negyedszerre a Scania márkának odaítélt magyarországi Business Superbrands díjat. Ezt a kitüntetést csak azok a legjobbnak szavazott márkák kaphatják meg, amelyeket a hozzájuk kapcsolódó értékek révén az üzleti szférában méltán elismernek. Számunkra azt igazolja a Business Superbrands minősítés immár hagyományosnak mondható megszerzése, hogy a Scania alapértékeit – „az ügyfelek mindenek előtt”, „az egyén tisztelete” és a „minőség” – Magyarországon is fontosnak tartják az üzleti élet szereplői.” – mondja Kőhegyi Erika, a Scania Hungária Kft. PR és kommunikációs munkatársa.
A Superbrands program dióhéjban
Nagy-Britanniából indult a ma már a világ 86 országában azonos szabályok szerint működő Superbrands program azzal a céllal, hogy a saját területükön legjobbnak tartott márkákat kitüntesse. Magyarországon 2004-ben a fogyasztói márkákat minősítő Superbrands díj kiosztásával jelent meg a kezdeményezés, majd nemzetközi mintára 2008-ban már az üzleti szektor (B2B) legjobb márkáit is kitüntették a Business Superbrands címmel. A Business Superbrands díjat tehát olyan márkák kaphatják meg, amelyek közvetlenül nem fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, illetve szervezeteket szolgálnak ki.
Az értékelést végző önkéntes szakértői bizottság tagjai az üzleti szférát jól ismerő, elismert szakemberek, általában a marketing szakma, a média és a tudományok neves képviselői, akik a döntés során többek között a márka hagyományát, piaci szereplését, ismertségét, etikai megítélését és márkastratégiáját veszik figyelembe. Idén 17 tagot számlált az értékelőbizottság, amely egy, számos működő vállalkozás szűrésével létrejött, mintegy 3.000 márkát, illetve vállalatot tartalmazó listáról pontozással választotta ki a legjobbakat. Ezen a listán száz kategóriába sorolva nagyvállalatok éppúgy szerepeltek, mint az üzleti életben jeles kisvállalkozások.
Hagyományosan sikeres
Többek között az ügyfelek számára nyújtott egyenletesen magas minőségi színvonalnak köszönhetően a Scania idén már negyedik alkalommal nyerte el a magyarországi Business Superbrands díjat, amely megerősíti a márka pozícióját, javítja presztízsét és megkülönbözteti a versenytársaktól. Ugyanis Business Superbrand csak az a márka lehet, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. Továbbá a márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi vagy kézzel fogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne.
Forrás: Scania
.
(Ezt a cikket 212 alkalommal tekintették meg.)