A RENAULT TRUCKS KOMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYT INDÍT, MIUTÁN A RENAULT TRUCKS – MKR TECHNOLOGY VERSENYISTÁLLÓ MEGNYERTE A TRUCK RACING EURÓPA BAJNOKSÁGOT
Nem egészen egy évvel a megalakulása után a Renault Trucks – MKR Technology első lett a kamionos Európa bajnokságon. A versenyt követően a Renault Trucks úgy határozott, hogy egy nagyszabású kommunikációs kampánnyal « szétkürtöli » a nagy hírt Európában. Első lépésként egy-egy hirdetés jelent meg a nyomtatott szaksajtóban, illetve a nagyközönségnek szánt sporthírekben. Míg az előbbi a csapatbajnoki címet tűzi zászlajára, az utóbbi a Truck Racing csúcstechnikáját helyezi előtérbe és a Renault Trucks számára fontos versenyértékeket emeli ki, a « Renault Trucks, a győzelem motorja » jelmondattal a középpontban.
2010. október 3-án a versenyévad kilencedik futamával zárult a kamionos Európa bajnokság, amelynek csapatgyőztese a Renault Trucks – MKR Technology versenyistálló lett, 29 ponttal megelőzve a második csapatot.
A Renault Trucks bekapcsolódása a kamionversenybe: az indíttatás
Elkötelezettség, őszinteség, az ügyfelekhez való közelség – ezt a három értéket hirdeti a Renault Trucks. A Truck Racing versenyben való részvétel jól illusztrálja a márka közelségét az ügyfelekhez: a kamionok világában (üzemeltetők, sofőrök, szállítók stb.) rendkívül népszerű technikai sportnak köszönhetően a gyártó szoros kapcsolatot építhet ki az ügyfelekkel e közös szenvedélyen keresztül. A 2010-es évad során a konstruktőr leányvállalatai minden futamon felállították standjukat, ahol az ügyfeleket, az érdeklődőket és a nagyközönséget fogadták. Közel négyezer ügyfelet hívtak meg a hétvégenként megrendezett versenysorozatra.
A Truck Racing kiváló alkalom arra is, hogy a Renault Trucks tovább öregbítse hírnevét a versenyt kedvelő autós társadalomban, hiszen évről évre egyre nagyobb az érdeklődés a kamionversenyek iránt. 2010-ben több mint 500.000 rajongó látogatott ki a futamokra, ebből a legendás nürburgringi futamra közel kétszázezren, a Le Mans-i 24 órás versenyre pedig több mint ötvenezren voltak kíváncsiak. A növekvő érdeklődést és nézőszámot jelzi, hogy a 2009-es évadban nyolc, a 2010-esben kilenc futamot rendeztek, a következő szezonban pedig már tíz futamra kerül sor.
Európa bajnok 2010-ben!
Az első hirdetés, amely rögtön a Truck Racing európai csapatbajnoki cím megszerzése után jelent meg, a győzelmet helyezi a középpontba. Ugyanazon a futamon a két Premium Course, Markus Oestreich és Markus Bösiger pilóta vezetésével fej fej mellett ért célba. Együtt győztek, egyszerre hajtottak át a célvonalon!
A DXi 13 Racing: a technikai kirakattól a « győzelem motorjá »-ig
A Truck Racing versenyben való részvétel remek alkalmat kínál a francia gyártónak, hogy az ügyfelek és a széles közönség elé tárja műszaki tudását. A 13 literes DXi 13 racing motort, amelyet a Renault Trucks a versenyistálló rendelkezésére bocsátott, a sportág egyik legjobbjának tartják. Ezt a mostani győzelem is megerősítette.
Az Európa bajnokságban elért győzelem után a Renault Trucks szeretné az üzemeltetők, a sofőrök, és még szélesebb értelemben, a jelenlegi és majdani ügyfelek körében kamatoztatni a bajnok motor – mivel a DXi 13 « széria » változata kerül a Renault Magnumba – kiemelkedő sikereit. Olyan motor tehát, amely a versenypályán és az utakon egyaránt győzedelmeskedik!
A sport, és különösen a technikai sportok értékes és pozitív üzenetet közvetítenek. A Renault Trucks győzelme is egyedülálló lehetőség arra, hogy a márka összekapcsolja teherautóit a versenyzéstől elválaszthatatlan értékekkel: a tökéletességre törekvés és az önmagunk határainak túllépése szervesen illeszkedik a márka filozófiájába.
Mostantól ezek az erőteljes irányvonalak visszaköszönnek a második reklám jelmondatában: « Renault Trucks, a győzelem motorja ».
Forrás: Renault Trucks
.
(Ezt a cikket 583 alkalommal tekintették meg.)